niedziela, 22 lipca 2018

Inside Baseball - marka odzieżowa

Zgodnie z wcześniejszymi (żartobliwymi) zapowiedziami Inside Baseball jest teraz dostępny w formie fizycznej koszulki.
Na chwilę obecną dostępny jest jeden wzór na 4 modelach koszulki (2 damskie i 2 męskie*) w pełnej gamie kolorów (chociaż na miniaturkach są tylko czarne).


modele i mockupy pochodzą z Cupsell.pl

Każda koszulka jest sprzedawana w dwóch różnych cenach! Koszulki zwykłe i koszulki plus nie różnią się zupełnie niczym a różnicę w cenie można traktować jako dobrowolne wsparcie podkastu.
Tańsze koszulki (39zł) również wspierają podkast (mniejszą kwotą), także nie ma żadnej opcji dla osób, które chcą kupić koszulkę, jednocześnie patrząc jak pławimy się w ubóstwie.

Zapraszam tutaj do sklepiku.

[EDIT] : Drugi wzór !


*zdaje sobie sprawę, że istnieją więcej niż dwie płci, ale osoby o innej płci niż damska i męska tak czy owak będą pasowały do jednego ze wzorów, więc liczę na Waszą wyobraźnię.

Koko

6 komentarzy:

  1. A gdzie wzor z czteropakiem i czekoladowym mikolajem/zajacem

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola! Przyszedłem z odrobiną rady.

    Magiczna kombinacja klawiszy 'windows' + 'strzałka' (lewo / prawo) powoduje, że np. przeglądarka ustawia się do lewej / prawej strony. Bardzo polecam.

    ~NieAnon

    OdpowiedzUsuń
  3. ale... po co?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nastał świt sprawiedliwości, wulkany zapłonęły żalem obumarłych marzeń.

    Kupiłem dwie kajzerki i pasztet.

    Gdy utonął sklep rybny, nad którym zapanowały karpie wiedziałem że czas się zbierać.

    Usiadłem na łóżku. Żarówka brzęczała cicho.

    Wstałem i spakowałem wszystkie potrzebne rzeczy. Torba sportowa spakowana po brzegi wisiała na moim grubym jak baleron z kutasaów ramieniu Przed wyjściem spojrzałem przelotem na ekran monitora na którym przed chwilą widoczny był pasek pobierania. Zauważyłem napis :marka odzieżowa.IB.

    Zesrałem się.

    W gacie.

    Położyłem je na torbie sportowej, zeszczałem się na nią po czym rzuciłem zapałkę.

    Lata picia Redbuli,i tanich win zdały egzamin - torba zatańczyła żywym ogniem.

    Jeżeli miała mnie nastać apokalipsa zombie karpiów to tylko zgołym fifrakien w koszulce IB.

    Mimo deszczu torba nie przestawała płonąć.

    Płoń szmato. Płoń.

    Kurwa nie kupiłem redubli.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale nie kupię koszulki zanim nie kupię sobie nowych spodni, bo te naprawdę są osrane.

    OdpowiedzUsuń